Kivi - Paber - Käärid

Vana, Hiinast pärit, mäng ja ka liisu viskamise viis. Mängijaid on tavalisel kaks, kuid võib olla ka rohkem. Tüüpiliselt, mängijad loevad kolmeni ja näitavad korraga käega ühe kolmest märgist:
kivi, paber, käärid. : kaed
Võitja määratakse järgmiste reeglite järgi: kivi võidab käärid (nüristab või lõhub need), käärid võidavad paberi (lõikavad selle katki), paber võidab kivi (kivi saab mähkida paberisse)
Kui mängijatel on sama märk, on tegemist viigiga.
Siin on kaks mängijat: Pille - esindab arvutid, ja Kalle - esindab kasutajat. Kasutaja saab enne mängu algust valida raundide arvu. Mäng käivitakse nupuga Uus mäng.
Igas raundis kasutaja klõpsab ühte kolmest kujust (pildist): kivi, paber või käärid. Arvuti (Pille) märgi valib programm, kasutades juhuarve. Võistlejad "näitavad" käega vastavaid märke.
Programm teeb kindlaks raundi võitja või fikseerib viigi. Programm suurendab võitja punktide arvu ja kui mõnel mängial see jõuab raundide arvuni, lõpetatakse mäng vastava teatega ja väikese shõuga. Pille võidu korral Pipi tantsib, Kalle võidu puhul Juku teeb rõõmuhüppeid.
Kasutamisjuhend, selgitused ja skriptide pildid on appletis, neid saab vaadata ja peita, klõpsates vastavat nuppu. See demonstreerib Scratchi mõningaid võimalusi õppematerjalide tegemiseks.

Projekti saab alla laadida lingilt KPK_21.sb ja kui Teie arvutis on installeeritud
Scratch, võite uurida ja katsetada seda.