Öö ja päev

Fail parandamiseks ja täiendamiseks: oo_ja_paev.sb2
või http://scratch.mit.edu/projects/25952258/

    Spraidid peavad käituma järgmiselt:
  1. Päike peab aeglaselt pöörlema, kui hoida all tühikuklahvi (teha eraldi skript).
  2. Kraps peaks tegema paar hüpet, kui teda hiirega klõpsata.
  3. Linnukese lendu peab saama juhtida nooleklahvide abil (üles-alla, paremale-vasakule).
  4. Lisada sprait Liblikas, kes samuti lehvitab tiibu ja liigub ning põrkub lava servadelt.
  5. Milliste klahvidega võiks Liblikat juhtida? Valida sobivad klahvid ja määrata liikumised (üles-alla, paremale-vasakule).
  6. Kui Linnuke puudutab Vihma, peab Ökul tegema ühe pöörde (täisring on 360).
  7. Vihm peab liikuma (sadama) ülevalt alla. Jõudes lava alumise servani (y-asukoht on väiksem kui -170) tuleb Vihm tõsta lava ülaserva (y-asukoht 180), x-asukoha võiks määrata juhuslikult vahemikus -220 kuni 220.
  8. Teha Vihmast mitu koopiat, et sadu oleks tugevam.

Valmis tulemus võiks olla selline: