Öö ja päev
Fail parandamiseks ja täiendamiseks: oo_ja_paev.sb2
või http://scratch.mit.edu/projects/25952258/
Spraidid peavad käituma järgmiselt:
- Päike peab aeglaselt pöörlema, kui hoida all tühikuklahvi (teha
eraldi skript).
- Kraps peaks tegema paar hüpet, kui teda hiirega klõpsata.
- Linnukese lendu peab saama juhtida nooleklahvide abil (üles-alla,
paremale-vasakule).
- Lisada sprait Liblikas, kes samuti lehvitab tiibu ja liigub ning põrkub lava servadelt.
- Milliste klahvidega võiks Liblikat juhtida? Valida sobivad klahvid ja
määrata liikumised (üles-alla, paremale-vasakule).
- Kui Linnuke puudutab Vihma, peab Ökul tegema ühe
pöörde (täisring on 360).
- Vihm peab liikuma (sadama) ülevalt alla. Jõudes lava alumise
servani (y-asukoht on väiksem kui -170) tuleb Vihm tõsta lava ülaserva
(y-asukoht 180), x-asukoha võiks määrata juhuslikult vahemikus -220 kuni
220.
- Teha Vihmast mitu koopiat, et sadu oleks tugevam.
Valmis tulemus võiks olla selline: